czwartek, 19 kwietnia 2012

Robiłam wywiad z 123Basia123

na konkurs na online-stardoll i pomyślałam że was też to może zainteresuje jest to wywiad nawiązujący do apartamentu Basi







darka

Twój apartament jest wspaniały,czy masz kogoś na stardoll kto jest twoją inspiracją  w tworzeniu go??

basia

Na Stardoll, akurat nie.

darka

a w realnym życiu ?



basia

Tak, oczywiście, że tak! Nie wiem, czy to można nazwać inspiracją, ale apartament tworzę na podstawie.. swoich marzeń. Jestem wielką marzycielką, a każdy pomysł na pokój jest moim wymysłem, czy projektem mojego realnego pokoju :)



darka

ile czasu zajmuje ci robienie nowego pokoju na stardoll??
lubisz długo siedzieć i myśleć jak to ma wyglądać czy bardziej spontanicznie ??



basia
Czasem zajmuje mi to cały dzień, nieraz też jest tak, że kiedy zrobię nowy pokój, nawydaję nie wiadomo ile pieniędzy, często też bywa, że to dość niemała sumka, a i tak potem wszystko rozwalam i kończy się na tym, że nowo zakupione rzeczy lądują w schowku i "się kurzą".
Cóż, czy lubię - to trudne pytanie. Zazwyczaj bywa tak, że pół wolnego dnia spędzam na Stardoll, mimo, że chcę się z tego "wyleczyć". Uważam, że jestem za bardzo uzależniona i chcę z tym walczyć. Ale wracając do majstrowania apartamentu, to czasami mam przed sobą cel, jaki muszę osiągnąć i dążę do jego realizacji. Łączę niektóre elementy, do czasu, kiedy to wszystko zgra się w sensowną kupę :)



darka
jaki styl najbardziej lubisz jeśli chodzi o urządzanie apartamentu??w jakim czujesz się najlepiej ??



basia
Nie mam jednego stylu, co można wnioskować po obejrzeniu moich pokoi. Ale jednym z moich ulubionych jest nowoczesny, albo taki ciepły, czyli beże, brązy, czerń i wszystko z tej palety :)



darka

a czy masz jakieś rady dla tych który nie mają takiego talentu jak ty??



basia
Szczerze? Trenować, trenować  i jeszcze raz trenować! Najważniejsze jest to, by wypracować sobie swój własny styl, w którym czujemy się najlepiej. Dobrze jest też czasem popatrzeć na apartamenty różnych sławnych osób, które często mają naprawdę stylowe pokoje. Może coś wtedy kogoś zainspiruje? Ale należy pamiętać, by nikogo pod żadnym pozorem nie kopiować.



darka


Wiele osób pyta się mnie o to czy nie żal mi kasy na gre.Jak jest z tobą?? Napewno wydajesz na Stradoll dużo pieniędzy czy nie żal ci ich ??



basia

Skąd ta pewność, że wydaję dużo pieniędzy na Stardoll? Właściwie żal mi tych pieniędzy, bo w to miejsce mogłabym sobie kupić t-shirt, czy biżuterię. Ale zbyt wiele nie wydaję. Jakiś czas temu, z miesiąc temu wydałam jedynie 30 zł na doładowanie. Potrzebowałam go, gdyż cały czas wpływają mi pieniądze za grafikę. Teraz chcę opuścić Stardoll, ale.. nie potrafię. Za parę miesięcy czeka mnie gimnazjum i muszę solidnie zabrać się za naukę, ale muszę przyznać - nie jestem najgorsza :)



darka

właśnie robisz jaszcze fantastyczną grafikę do tego cudowny apartament oraz w twojej prezentacji pisze że interesujesz się fotografią i jeszcze nauka gdzie ty znajdujesz czas na inne rzeczy takie jak np ; koleżanki , wyjście na zakupy itd ????


basia

Oczywiście, że tak! Do komputera siadam w wolnych chwilach, ale jak już wspominałam, próbuję walczyć z komputerem i nieźle mi to wychodzi :) Na zakupy jeżdżę właściwie co weekend z rodzicami, z koleżankami spotykam się często po lekcjach, czasami nawet urządzamy piżama party. Nauka - o to się nie muszę martwić, mam 5 i 6, a jak trzeba to też się pouczę. Fotografia to moja pasja, na którą zawsze znajdę czas. Jednak to nie wszystko. Robię jeszcze biżuterię, gram na fortepianie, ogólnie lubię hand made, ale ostatnio zainteresowałam się szyciem :)Planuję zrobić dla siebie szafę pełną ubrań, w każdym kolorze :-)Na razie się uczę, mama mnie szkoli. Na Stardoll nie siedzę cały czas, te czasy już minęły. Jak wspominałam: planuję odejść, bo za dużo mi to pochłania.



darka

Podziwiam cię za to bo ja jestem w 2 klasie gimnazjum i zamiast się uczyć siedzę na stardoll i nie potrafię z tym walczyć :)                                                             Dziękuje za wywyiad :)



basia

Hehe, ja również dziękuję :)












TEN KTO ZOSTAWI KOMENTARZ DOSTANIE 5 SD (WSZYSCY)

12 komentarzy:

Artuźźź.♥ / filus4444 pisze...

Tak ,tak , tak .:D 5 sd *.* :D

floweryblog.blogspot.com pisze...

Jak dla mnie to bardzo kreatywna osoba ta Basia. Potrafi zrobić tyle rzeczy i bardzo cenię Jej grafikę. *.*

Pozdrawiam :3
Kociara5678

Unknown pisze...

Ciekawy wywiad, przeczytałam cały ;]

Metamorfozy.moda.newsy.stardoll pisze...

Num bardzo ciekawe a basia najbardziej xD
Pzdr . TULA123

Nutellomaniak pisze...

Inspirująca ta Basia..
_
Maggie_StarGirl

marika2036 pisze...

super wywuiada darek ist extra mój nick 1kw

anula-101 pisze...

spoko wywiad
niqua_

Werciaa ;d pisze...

bardzo ładny ma apcio.
Lubię jej pomysły
a wywiad był fajny

Weraaa... pisze...

Ładny apartament
i super wywiad

MissSuzi17 pisze...

ciekawy wywiad, fajnie się czytało ;)

MissSuzi17

Unknown pisze...

Uwielbiam ją .
5 sd dla mnie :) .

Oktusia1

XKamilaXx pisze...

Fajny wywiad xD