niedziela, 15 kwietnia 2012

Artykuł

Hej. Dzisiaj chciałabym poruszyć dyskusję o tym jak traktują nas na stardoll, gdy mamy mniej niż 1000 sp. .
Gdy przeglądałam ostatnio blogi to zobaczyłam casting na redaktorkę. Heh. Spodobało mi się to więc zaczęłam czytać warunki i... no rany Boskie. ! Trzeba mieć minimum 1500 sp. Ja na stardoll'u jestem prawie od jego początku i jestem dość obeznana w nim. A teraz założyłam nowe konto (to długa historia...), które ma teraz ponad 800 sp. Denerwuje mnie to, że poniżają takie osoby. Ja wiem mam strasznie mało sp, ale da się żyć. Mam więcej cennych ciuchów w szafie od takiej jednej, a ona ma prawie 4000 sp....

Ok soreyy, że musieliście czytać i tak założę się, że prawie nikt tego nie czytal....

4 komentarze:

Artuźźź.♥ / filus4444 pisze...

Takie warunki o sp są banalne. Bo co za róźnica gdy ktoś ma 100 sp a ktoś ma 10000 sp . Dla mnie sie to niczym nie różni.

Ola ;* pisze...

Dla mnie też to bez rorznicy, ale jak widać nie tylko dla nas

Unknown pisze...

Ja czekam aż będę miała 4000 sp, bo będzie ta ładna fryzura *_*

Ola ;* pisze...

a no