niedziela, 15 kwietnia 2012

Casting.

Są tutaj 2 redaktorki , lecz piszą rzadko i z późnieniem . Postanowiliśmy z Darką zrobić casting na redaktora .
Zasady są takie ;
- Minimum 12 lat .
- Osoba nie musi być ss , przyjmujemy także nss.
- Trzeba być na stardoll bynajmniej rok.
- Od czasu do czasu trzeba mieć 15 sd , lub 150 sm  , aby dołożyć się do reklamy.
- Dodatkowo (nie obowiązkowo) umiejętność  dodawania spoilerów.
- Trzeba umieć robić Print Screen .
- Jeżeli ma ktoś jakieś pomysły , będzie można je wprowadzać na bloga .
- Potrzebujemy osoby , która ma styl , która mogła by robić metamorfozy , strój dnia czy coś takiego .
- Jeżeli chcesz zająć się działem MK musisz mieć swoje sd na ich posiadanie .
- Dobrze by było gdyby ktoś mógł pisać posty o nowościach rano , ale jeżeli się nie da to ok.

Szukamy DWÓCH redaktorów.

Zgłaszać można się tu w komentarzu  , opowiedzieć nam coś o sobie. Jeżeli zgłosi się mniej niż 15 osób , casting anulowany ....  Zgłaszać mogą się obserwatorzy jak i nie obserwatorzy .;)

Powodzenia .  

3 komentarze:

Unknown pisze...

Ja raczej nie, bo mam swojego bloga. ;p

Metamorfozy.moda.newsy.stardoll pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Metamorfozy.moda.newsy.stardoll pisze...

JA NA SD JESTEM tula123 MOJE ZAINTERESOWANIA TO MODA MODA I MODA. MAM 14 LAT (W MAJU) KOCHAM MODE I ZWIERZĄTKA PRZEJMUJE SIE ICH LOSEM :( MOGE BYĆ??